.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيروزی اصولگرايان در انتخابات نظام پزشکی

در پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ائتلاف اصولگرایان با 11 نماینده از گروه اصلاح طلبان با 6 نماینده پیشی گرفتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب‌نیوز؛ پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در حالی برگزار شد که 2 گروه پزشکی ائتلاف سپید (اصلاح طلب) و ائتلاف حامیان حقوق پزشک(اصولگرا) رقابت گسترده‌ای داشتند. البته گروه‌های اصلاح‌طلب ظرف هفته‌های اخیر به شدت از ردصلاحیت تعدادی از نامزدها انتقاد کرده و تاکید کردند که دامنه ردصلاحیت‌های سیاسی به انتخابات نظام‌ پزشکی نیز کشیده شده است.

با این حال و بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان نظام پزشکی، از گروه ائتلاف حامیان حقوق پزشک، 11 نفر شامل شهاب الدین صدر با 2718 رای، علیرضا زالی با 2219 رای، محمدرضا نوروزی با 1959 رای، حسن هویدا با 1717 رای، محمدحسین بدخش با 1553 رای، محمدمهدی حفیظی با 1280 رای، خلیل علیزاده با 1796رای و شاهرخ خوش سیرت با 1227 رای در گروه پزشکی و دکتر محمد صاحب الزمانی و احمد شیبانی از گروه داروسازان و دکتر علی یزدانی از گروه داندانپزشکی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره نظام پزشکی تهران انتخاب شدند.

در این انتخابات از گروه ائتلاف سپید نیز شش نفر، «مصطفی معین» با 2358 رای، تقی نوربخش با 1321 رای در پزشکی، عباس کبریایی زاده به عنوان داروساز، محمد بیات در گروه دندانپزشکی و ناهید خداکرمی در گروه مامایی و اسماعیل ابراهیمی به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی تهران انتخاب شدند.

براساس این گزارش همچنین یکماه دیگر اعضای شورای نظام پزشکی و رئیس کل این سازمان توسط نمایندگان هیات مدیره شهرستانها و تهران انتخاب می شوند.

گفتنی است در این دوره تنوع سلایق افرادی که در انتخابات شرکت کرده بودند نسبت به دوره های قبل بیشتر بوده به نحوی که در این دوره جوانترها بیشتر از دوره های قبل در انتخابات مشارکت داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.